Hej.Kommer ni att köra några klubbtävlingar i December?Får man i så fall bli stödmedlem i klubben?
Mvh Anders.
Svar från admin: Berith Gahlin
Hej! Vi har fortfarande inga isar och ingen planering för vintern. Så länge inga nya beslut tagits så gäller samma regler som för våren/ sommaren. Dessa finns att läsa i varje tävlingsannons som lagts ut under perioden.
Om och när det finns en planering kommer den att publiceras på hemsidan.
Mvh Admin