Hej alla klubbmedlemmar ! Jag har två klubbjackor XL och byxor storl 56 som är använda en fåtal ggr, är som nya , ett par byxor är helt oanvända . Skänkes om någon vill ha . Hänger på garaget vid elskåpet , bara att hämta om intresse finns . Pinewood .